15 juli deel 1

juli 1, 2008

Een paar minuten geleden werd ik wakker en ging even na wat er vandaag allemaal gebeuren moest.
Hoe meer ik voor mezelf kon opnoemen, hoe meer ik realiseerde dat ik in een stroomversnelling terecht ben gekomen. Een draaikolk met als speerpunt, 15 juli.

het gaat al een paar weken zo; opstaan, mail checken, ontbijten (als ik het niet vergeet), en dan op pad, om vervolgens ’s avonds laat pas thuis te komen, of pas de volgende dag als ik in Amsterdam blijf.

Er moet veel gebeuren voor 15 juli.
De avond zou in eerste instantie een soort van Tussen Licht en Lucht eind concert van mij moeten worden in de Paradiso.
Nu is daar zoveel meer bij gekomen. Ten eerste New Cool Collective. Deze mannen staan al jaren aan de top in de jazz en spelen geweldig!
Toen ik ze vroeg om mee te spelen waren ze daar erg enthousiast over.

Dat betekent voor mij veel regelen. Afspraken maken, wat gaan we doen, de productie opzetten. ik heb al veel telefoontjes gepleegd met Kees, Top-Notch eigenaar, en Joost, mn geluidsman en tourmanager.

Daarnaast zijn er 4!!!! clips in productie. Dat betekent ook veel afspreken, mailen, bellen, rooksignalen, alles.
clips voor het Weerwoord project van Youtube, Sprokkeldagen ( door Hotel, de makers van de groene hoes met de boom met handen), Zo Niet Mij ( door Comrad/Kosmonaut ) en Zendeghi (door Gregg Telussa). En de eerste twee genoemde worden gepresenteerd tijdens de 15e juli in Paradiso.

Een hoop actie dus, zo aan het eind van mijn muzikale jaar. Maar geen stress. Ik vind het eigenlijk wel lekker dat er zoveel om handen is. Nog even een eindsprint en dan kan ik terugkijken op een heel mooi Tussen Licht en Lucht jaar.

anyway, ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen!

Gr.,

Typhoon

Geef een reactie

